Mijn eend telefoonhoesje

IMG_005000Zoals jullie misschien weten ben ik gek op telefoonhoesjes. Het is toch ontzettend leuk om je mobiel aan te kleden! Van een simpele witte mobiel kun je het omkleden naar bijvoorbeeld een dier. Van de webshop Smartphonehoesjes.nl mocht ik een hoesje uitkiezen, en mijn keuze was al snel gemaakt!
1111 IMG_0044444Meet ducky, mijn nieuwe eend. Het was liefde op het eerste gezicht. Ik zag hem staan, en ik dacht: dit word mijn nieuwe huisdier. Oke, even zonder grappen. Dit telefoonhoesje is toch super leuk! Het lijkt echt op een eend. Het heeft oogjes, een oranje snavel, oranje poten en als extra twee oortjes(?). Ik vind het tof bedacht, en de kleuren zijn ook goed op elkaar afgestemd! Je had er ook nog een met een donkerroze kleur, maar deze lichtroze vond ik net wat leuker! Lichtroze met oranje staat super vrolijk bij elkaar, en het is een lekker opvallend hoesje! Ik heb al verschillende complimenten gekregen. Ik had nog geen telefoonhoesje van een dier, maar nu dus wel. Ik ben er erg blij mee!
IMG_003000 2Dit hoesje is van silicone. Mijn voorkeur voor soorten hoesjes gaat altijd uit naar silicone. Ik vind het zo fijn aanvoelen! Het is zacht, en het zit strak om mijn mobiel. Het kan goed tegen een stootje! Ook heb ik goed grip als ik dit hoesje vasthoud, en dat vind ik belangrijk. De oortjes(?) aan de bovenkant maken het nog leuker om mijn mobiel in mijn broekzak te doen. De oortjes steken er dan bovenuit, en dat ziet er grappig uit! Qua kwaliteit heb ik het goed getroffen met dit hoesje.
IMG_003111Dit hoesje maakt het niet moeilijker om de knoppen aan de zijkant in te drukken. Het is er perfect voor gemaakt. Ook kan dit hoesje gewoon om mijn mobiel blijven zitten als mijn mobiel moet opladen, want daar zit gewoon een gat. Handig!

Ik ben erg blij met mijn hoesje van Smartphonehoesjes. Smartphonehoesjes verkoopt super veel hoesjes, van veel verschillende merken. Ze hebben bijvoorbeeld ook Samsung Galaxy S5 hoesjes. Als je je bestelling voor half 6 ’s avonds plaats, heb je het hoesje de volgende dag binnen. Bij mij was dat zo, en dat vind ik een top service! Ik kan namelijk nooit lang wachten op pakketjes, en daarom is dit ideaal. Ze hebben trouwens ook tablet hoezen. Handig!
IMG_004777Wat ben ik toch dol op mijn nieuwe eend! Hij ziet er super schattig uit, en de kwaliteit is ook goed. Dit telefoonhoesje laat ik nog heel lang om mijn mobiel zitten!

Heb jij telefoonhoesjes?

41 gedachtes over “Mijn eend telefoonhoesje

Plaats een reactie